28.10.2013

Pieniä faktoja minusta

Olen ehkä maailman huonoin laittamaan ruokaa. Tästä kertoo se, että olen polttanut perunat pohjaan. Näin ei kyllä tapahdu joka tytölle.

Nuorempana en voinut sietää aurajuustoa, fetaa ja valkkaria. Nykyään ne ovat lemppariherkkujani. Aurajuustoa en tosin syö koskaan sillaisenaan, vaan se täytyy olla jonkun ruuan yhteydessä, mielellään lämpimänä. 

Syön vain suklaata. Joskus saatan himoita salmiakkia, mutta lähestulkoon aina irtsaripussini on aivan ruskea. Ja painava. Ja kallis.

Jostain kumman syystä hamstraan kaakaomukeja ja maitolaseja huoneeseeni. Yksikin päivä vein kahdeksan mukia muutaman päivän ajalta pesukoneeseen. Huono tapa, tiedän.

okokok
Jos innostun jostain tv-sarjasta, saatan katsoa monta jaksoa ja tuotantokautta putkeen.

Itken helposti. Vannoutuneena penkkiurheilijana itken joka kerta, kun suomalainen menestyy urheilukisoissa. Eikä tarvitse olla edes suomalainen, niin kyllä mä varmuudella alan tihrustamaan kyyneleitä. 

Rakastan Vaasan Muhku porkkanasämpylöitä. Voisin elää pelkästään niillä.

Inhoan myöhästelyä. Olipa kyseessä ihmiset tai tapahtumat, en voi sietää myöhästelyä. Itsekin pyrin olemaan ajoissa, koska vihaan tunnetta, että toinen joutuu odottamaan minua.
ygyuy

Olen hyvä aikatauluttamaan asioita, ja tykkään tehdä erilaisia listoja. Niiden toteuttaminen onkin sitten eri asia.

Minun on pakko saada unta vähintään kahdeksan tuntia. Ihailen ihmisä, jotka pysyvät hereillä muutaman tunnin yöunilla, mutta minulta se olisi liikaa vaadittu. Käytän myös nukkuessa lähes aina korvatulppia. Pienikin ääni, kuten patterin sihinä tai ihmisen hengitys, häiritsee untani. En tiedä miksi, mutta olen todella herkkäuninen.

Mulla ei ole koskaan ollut pitkiä hiuksia. Tällä hetkellä mulla on pisimmät hiukset, jotka mulla on koskaan ollut. 

En kuuntele urheillessani musiikkia.

jihomo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti